هتل های آنتالیا برای سفری رمانتیک


انتشار : 1401/09/21



بسیاری از افرادی که برای یک استراحت عاشقانه به آنتالیا سفر می کنند، باید به اقامت در هتل های آنتالیا برای سفری رمانتیک فکر کنند. با موقعیت‌های ایده‌آل، خدمات عالی و امکانات مجلل، راهی بهتر برای استراحت و لذت بردن از اوقاتی با کیفیت در کنار عزیزانتان است. هتل های آنتالیا، سفری رمانتیک را برای همه ارائه می دهند. چه به دنبال یک اقامتگاه آرام در کنار ساحل باشید، چه به دنبال هتلی با فعالیت‌های فراوان در محل و تفریحات شبانه، آنتالیا چیزی برای ارائه دارد. و چه چیزی عاشقانه تر از غرق شدن در آفتاب مدیترانه ای در یک ساحل خصوصی یا تراس با شریک زندگی خود؟
تمامی هتل های رمانتیک آنتالیا امکانات بسیار خوبی از جمله استخر، اسپا، سالن های ورزشی و رستوران ها را ارائه می دهند. بسیاری از آنها همچنین در محیط‌های زیبا و آرام قرار دارند و پس‌زمینه‌ای عالی برای یک استراحت رمانتیک هستند. پس چرا در سفر به آنتالیا یک هتل رمانتیک انتخاب نکنید؟ شما ناامید نخواهید شد.
آنتالیا یک شهر تفریحی محبوب ترکیه با بندری مملو از قایق‌های تفریحی و سواحل است که در کنار آن استراحتگاه‌های بزرگ قرار دارند. این یک گریز عالی برای گروه ها، خانواده ها و زوج ها است، اما انتخاب محل اقامت در آنتالیا برای زوج ها اغلب می تواند دشوار باشد. بسته به نوع تعطیلاتی که به دنبال آن هستید تا حد زیادی نوع هتل ها یا استراحتگاه هایی را که می خواهید در آن اقامت کنید تعیین می کند. در حالی که برخی از زوج ها ترجیح می دهند در قلب شهر با همه اقدامات باشند، برخی دیگر ممکن است ترجیح دهند در آن باشند. حومه که در آن کمی ساکت تر است.
در حالی که تاریخ و فرهنگ این جزیره یک جاذبه عظیم است، برخی از مردم فقط می خواهند از سواحل دیدن کنند، در کنار استخر استراحت کنند و کوکتل بنوشند، و شاید در چند ماساژ آرامش بخش شرکت کنند تا استرس های زندگی روزمره را از بین ببرند. آنتالیا مملو از شهرهای تاریخی قدیمی، فرهنگ، و مناظر خیره کننده است که باید در تور آنتالیا از آن دیدن کنید. این یک مقصد عالی برای ماه عسل و تعطیلات زوجین است.


الیمپوس لژ از هتل های آنتالیا برای سفری رمانتیک

اخبار

Olympos Lodge که از خانه‌های ییلاقی مجلل در میان زمین‌های سرسبز نیمه گرمسیری تشکیل شده است، هتلی لذت‌بخش در کنار ساحل با سبک ترکی است. کلبه‌های مزرعه‌ای شیک در باغ‌های وسیع قرار گرفته‌اند که در صورت تمایل شما حریم خصوصی کاملی را ارائه می‌دهند.
رستوران هتل با تزئینات شیک، غذاهای دریایی تازه و غذاهای مدیترانه ای را در محیطی رمانتیک با شمع ارائه می دهد. برای نوشیدنی‌های بعد از شام یا آفتاب‌خوردن، می‌توانید برای یک شب آرام به باری که با درختان نخل پوشیده شده است، بروید. شما همچنین به یک ساحل خصوصی که با صندلی های بزرگ و کوسن های آفتاب پوشیده شده است دسترسی دارید.
اتاق‌های خواب دارای مبلمان شیک و حمام‌های شیک با سینک‌های شیشه‌ای مات و دوش‌های دیواری سنگی هستند. هر اتاق دارای درهای شیشه ای بزرگ است که به یک ایوان باز می شود که طبیعت و زندگی راحت را در یک اتاق بیرون می آورد. باغ‌های سرسبز اطراف هتل تجربه‌ای واقعا منحصر به فرد شبیه به باغی مخفی و دور از شلوغی شهر را ارائه می‌دهند. اتاق فوق‌العاده لوکس دارای یک باغ صخره‌ای با پوشش شیشه‌ای چشم نواز است که در کف قرار گرفته است و با جکوزی برای آرامش کامل همراه است.



تایتانیک بیچ لارا

اخبار1

تایتانیک بیچ لارا ریزورت که شکلی شبیه یک کشتی تفریحی دارد، شهرت همنام هایش را ندارد. این استراحتگاه ساحلی دارای خدمات اسپای لوکس، یک رستوران 4 ستاره، و یک استخر عظیم با سرسره های آبی است. این استراحتگاه با تم دریایی اتاق خواب های بزرگ با مبلمان شیک در سایه های سفید، کرم، آبی و سبز و همچنین مجسمه های بزرگ در قسمت لابی و رستوران ارائه می دهد. بیشتر اتاق‌ها دارای چشم‌انداز باشکوه دریا هستند و برخی دارای بالکن‌های بزرگ برای لذت بردن از گرمای تابستان هستند.
7 استخر باورنکردنی در داخل مجموعه وجود دارد که شامل 2 استخر سرپوشیده و 5 استخر روباز است. در رستوران‌هایی که 6 رستوران مختلف دارند، بیش از حد کافی انتخاب دارید.



هتل اکرا

اخبار2

هتل آکرا یک هتل ۵ ستاره لوکس است که در کنار دریا واقع شده است. بالکن‌های هر اتاق منظره‌ای از دریای مدیترانه یا کوه‌های توروس را ارائه می‌کنند که مهم نیست در کجای محوطه هستید، پس‌زمینه‌ای باشکوه به این هتل می‌دهد. مرکز شهر در یک پیاده‌روی کوتاه قرار دارد که در آن می‌توانید از خیابان‌های پر جنب و جوش هم در روز و هم در شب لذت ببرید و همچنان برای آرامش از آنجا فرار کنید زیرا امواج از ساحل می‌گذرند.
این هتل دارای بارها و رستوران های متعددی است که Pablito Bistro مجموعه ای از غذاهای ترکی و بین المللی را سرو می کند. رستوران‌های دیگر به شما این امکان را می‌دهند که از غذاهای دریایی، نان‌های تازه، پیتزا، غذاهای کبابی و پاستا لذت ببرید. رستوران آسمانی هنگام اقامت در اینجا ضروری است زیرا در طبقه دهم قرار دارد و چشم‌انداز بی‌نظیری از کوه‌های بی‌نظیر بی ارائه می‌دهد.
مهمانان همیشه می توانند از آبگرم سلامتی که شامل سونا، حمام ترکی و طیف وسیعی از درمان های اسپا مجلل است، لذت ببرند. هتل آکرا دارای چهار استخر، دسترسی خصوصی خود به ساحل با پله های رنگین کمانی و مجموعه ای از امکانات تفریحی و ورزشی است. اتاق‌ها روشن و دل‌باز با مبلمان مدرن در رنگ‌های سفید، بژ و چوب روشن هستند. همه اتاق ها دارای مینی بار، وای فای رایگان، تهویه مطبوع، و امکانات تهیه چای/قهوه هستند.


طراحی سایت گردشگری : ایران تکنولوژی